perjantai 16. heinäkuuta 2010

Hellettä

Huhhuh tätä lämpötilaa, aika jännä miten suomessa voi lämpötilaero vuodessa olla 70 astetta. Talvella oli -35 ja nyt huidellaan samoissa lukemissa plussan puolella. Tässä helteessä on hyvin vähän kiinnostusta muuhun kuin nestetankkaukseen ja jäätölöön, mansikoita unohtamatta.

Kovasti tekisi mieleni kutoa lapasia mutta villan ajatteleminenkin tuo hien pintaan. Jotain halusin kuitenkin näpertää niimpä kaivoi hamahelmilaatikon esiin.


Tarkempi kurkkaus sisältöön.


Ja ei siinä vielä näy kaikki kun pohjalla on lisää. Silti tuntuu ettei ole koskaan niitä oikeita värejä. :( Mitään suurta en jaksanut alkaa näpertää vaan tein kasan pieniä juttuja.


Kuva on vähän epämääräinen kun jutskut on vielä kesken. Aattelin että esittelen niitä sitten vähän paremmin kun ne on enemmän valmiit. Kasassa on nimittäin puolet keskeneräisiä korviksia ja loput on jotain randomia. Mietin itseasiassa että pitäisikö pistää pacman johonkin seinälle, tehdä sille kaveriksi vielä enemmän haamuja ja sitten niitä syötäviä pikkupalloja ja isompia palloja.

Pacman seinä, cool, eh?

3 kommenttia:

  1. Oih, olen kade tuosta hamahelmien määrästä! Itse olen kuluttanut omat helmeni aika lailla loppuun :D

    VastaaPoista
  2. Mun rupes nyt hirveesti tekemään mieli tehä tommosia hamahelmijutskia. Ja mulla olis vielä noita helmiäkin jossain vaikka kuinka paljon, ku oon innostunu (ja kyllästyny) aikasemminkin :D Mut miten noi koukut saa noihin kiinni? Ennen silitystä vai sen jälkeen? En ymmärrä :D

    VastaaPoista
  3. Silityksen jälkeen. :) Mä ite silitän niin vähän noita yleensä että tohon jää reikä ihan jäljelle, mut jos tykkää silittää vähän enemmän niin heti silityksen jälkeen kannattaa tökkästä jollakin tikulla siitä läpi niin saa siihen reiän. Sitten korupihdit on aika hyvät kun niillä saa tungettua renkaat+koukut läpi tosta reiästä vaikka se ois vähän pienempikin. :)

    VastaaPoista