sunnuntai 28. marraskuuta 2010

Joulua ilmassa?

Oon varmasti maailman laiskin bloggaaja. Ongelma ei johdu edes aiheiden puutteesta vaan ilmeisesti siitä että kuvat on mukamas tosi hankala siirtää kamerasta koneelle! Mikä on tosi tyhmää koska mun uus kamera on ollut ihan mahtava, oon käyttänyt sitä kohtuullisen paljon eikä siitä ole vielä edes kulunut akku loppuun kertaakaan.

Muttaaaah, kohta on joulu. Olen ihan täpinöissäni odottaessani sitä, se tarkoittaa lomaaa! Lisäksi odotan comboa: sohva + peitto + joululahjaksi saatu leffa + konvehtirasia ja kynttilänvalo. Ja jos tarkkoja ollaan niin meitsin loman voisi laskea alkavaksi ensi perjantaina kun kaikki koulutöiden palautukset on ohi. Sitten alkaakin julmettu siivoaminen, on alkanut kamaa vähän kertyä ympäriinsä kun on ollut koulutöiden kanssa vähän kiire. Mutta viikon päästä ehdin jo tarttua rättiin ja hutkia oikein kunnolla!

Kun en ole ollut aktiivinen koulun kanssa olen harrastanut seuraavia asioita.


Shadow Hearts: From The New World (PS2)


Assassin's Creed II (The Book)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti