lauantai 9. lokakuuta 2010

Pieleenmennyt rakkaustarina

Moi, mä olen Myra, kaunis kapekasvoinen haltija ja tässä alla on mun suuri rakkaus Alistair.


Kävi sitten kuitenkin niin traagisesti että Alistair lähti vetämään koska minä päätin pelastaa yhden pahiksen hengen, ihan vain siksi että koin siitä olevan hyötyä tulevaisuudessa. No tämä Paha mieshän oli vähänniinkun tappanut kaikkia niinkun kuninkaan ja miehen joka oli Alistairille tärkeä, niimpä se jätti minut, elämänsä naisen. Fine, mitä sitä miehillä. Kostoksi listin Archdemonin itse jättäen Pahan miehen henkiin ja näin ollen kuollen itse. Ja mitä tekee tämä mies, ei tule edes minun hautajaisiini! ;_______________;;;;

I'm taking it hard, ja kyseessä on vain peli.

Onneksi tämä oli vain yksi loppumahdollisuus, vielä on monta mahdollisuutta elää elämä tämän miehen kanssa onnellisesti loppuun. ONHAN?!?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti