maanantai 8. helmikuuta 2010

Bloggaamisongelma

Uaah, viimeisimmästä päivityksestä on näemmä viikko mikä ei onneksi ketään haittaa. Viikon tauko pistää vain miettimään että onko minulla loppujen lopuksi mitään sanottavaa? Mihin tarkoitukseen olen kuukausi sitten perustanut tämän blogin? Bloggeriin olen liittynyt alunperin siksi, että voisin kommentoida toisten blogien merkintöjä. Toisaalta ajattelin kai että bloggaamista olisi itsekkin kiva kokeilla.

Ongelmakseni on tässä muodostunut lähinnä blogin epäselvä linja, mihin luokittelisin oman blogini? Postaukset heittelevät laidasta toiseen joskin nyt on kai enimmäkseen pelit vieneet voiton. Pelkillä peleillä on kuitenkin vaikea pitää blogia yllä koska niiden pelaamiseen menee nykyisessä elämäntilanteessani ikuisuus. Jos hyvin käy läpäisen pelin kuukaudessa, ja silloinkin täytyy kyseessä melkein olla hyvin lyhykäinen DS peli. Mitä muuta sitten on blogini täytteenä? Muutama vaatepostaus. Vaikka pidänkin muotiblogien lukemisesta niin olen nyt todennut että itselleni se linja ei ole kuitenkaan se oikea. Välitän niin vähän siitä, mitä päälleni puen että muotiblogiksi tässä ei todellakaan ole ainesta. Vielä yhtenä vaihtoehtona on käsityöt. Tästä vaihtoehdosta pitäidin todella paljon mutta taas tulee ongelmaksi se, että minulla ei oikeasti ole aikaa tehdä minkäänlaisia käsitöitä. Oikeastaan voisin pitää blogiani aiheesta "minulla on kokoajan niin kiire etten ehdi tehdä yhtään mitään". Pienoinen ristiriita jo aiheessa. :'D


Kerroin lainanneeni kirjastosta kirjan blogit ja bloggaaminen jonka olen nyt suurin piirtein läpi kahlannut. Kirja keskittyi bloggaamiseen lähinnä yritystoiminnan kannalta, ei niinkään henkilökohtaisen blogin kannalta. Opus oli ihan mielenkiintoinen joskin omalla kohdallani en koe kiinnostusta yritysblogeja kohtaan. Minua ei voisi vähempää esimerkiksi kiinnostaa maailman suurimman autotehtaan yritysjohtajan (tms.) blogi. Mutta sitten tietenkin kun olen suuri johtaja suhtaudun kirjaan eri tavalla ja perustan hyvin menestyvän yritysblogin!

Siihen asti opettelen bloggaamista tällä hyvin sekalaisella harrasteblogilla. :)

2 kommenttia:

  1. Elä ota mitään paineita bloggaamisesta :) Sun blogi ja sun säännöt. Sä saat kirjottaa ihan mistä haluat, ja vaikka kuinka laidasta laitaan. Tää on sun blogi ja just hyvä sellasenaan :)

    Tuntuu, et ei kukaan pysty luokittelemaan omaa blogiaan tarkasti. Ei kukaan jaksa kirjoittaa ainoastaan yhdesta aiheesta ja lukijoitakaan ei jaksa kiinnostaa saman aiheen ainainen pyörittely. Eli anna tulla vaan kaikki stoorit vaikka mistä aiheista :)

    VastaaPoista
  2. Totta :)

    Kaipailen kuitenkin edelleenkin selkeämpää linjaa ja ehkä sitä alan vielä tässä jossain vaiheessa kehittämään kun kiireiltäni kerkeän. Siihen asti olkoot blogini sekava kirjo, kuvastaahan se aika hyvin itseäni :3

    VastaaPoista